Najlepszy rower elektryczny dla osób dojeżdżających do pracy

Najlepszy rower elektryczny dla osób dojeżdżających do pracy

Chociaż GT Grade Current nie jest najbardziej wyposażonym rowerem elektrycznym na rynku, to nadal jest to najlepszy wybór. W przeciwieństwie do innych rowerów elektrycznych, GT Grade Current zachowuje estetykę tradycyjnego roweru, jest lekki i wygodny do jazdy. Jeśli szukasz najlepszego roweru elektrycznego dla osób dojeżdżających do pracy, GT Grade Current to solidny wybór. Można na nim jeździć w każdych warunkach pogodowych i korzystać z jego wielu zalet, nie rezygnując z komfortu i łatwości jazdy na tradycyjnym rowerze.

Z dumą prezentujemy treść, która powstała w kooperacji z energo-oszczednosci.pl

E-rower klasy 1

Elektryczny układ napędowy w e-rowerze klasy 1 aktywuje się poprzez pedałowanie. Ponieważ są one uznawane za pojazdy mechaniczne, nie mogą korzystać z infrastruktury rowerowej, takiej jak ścieżki rowerowe i szlaki, a także muszą spełniać określone ograniczenia prędkości. Typowy e-bike klasy 1 może osiągnąć prędkość do 20 mph. W zależności od marki i modelu Twojego e-bike’a, konfiguracja może być nieco inna.

E-rowery klasy 1 mają takie same prawa jak rowery z pedałami, w tym możliwość korzystania ze ścieżek i dróg rowerowych. W Wielkiej Brytanii są to jedyne e-rowery, które nie są uznawane za motorowery. VanMoof S3 i Cannondale Quick Neo SL to dobre przykłady rowerów elektrycznych klasy 1. Ale to, czy planujesz kupić taki, czy nie, będzie zależało od przepisów stanowych.

E-rower klasy 2

Chociaż e-rower klasy 2 nie jest tak mocny jak 3-klasowy rower elektryczny, to nadal jest szybszy niż standardowy motocykl. E-rower klasy 2 osiąga maksymalną prędkość 20 mph i można go łatwo zmodernizować do e-roweru klasy 3 za pomocą zestawu modernizacyjnego. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, powinieneś zmodernizować swój rower zanim go kupisz, abyś mógł wykorzystać jego większą moc.

Kalifornia, New Hampshire, Michigan i Vermont wymagają, aby rowerzyści mieli ukończone 14 lat i mogli jeździć na rowerach elektrycznych klasy 3. Przed rozpoczęciem jazdy na takim rowerze może być również wymagane uzyskanie prawa jazdy. We wszystkich stanach należy nosić kask podczas jazdy na rowerze elektrycznym klasy 2. Więcej informacji na temat przepisów dotyczących rowerów elektrycznych można znaleźć w Wikipedii. Aby podjąć decyzję, zapoznaj się z przepisami dotyczącymi jazdy na rowerze elektrycznym obowiązującymi w Kalifornii.

E-rower klasy 3

Możesz kupić rower elektryczny od firmy, która sprzedaje je jako e-rowery klasy 3. Rowery te są znacznie szybsze od standardowych e-bike’ów, osiągając prędkość 20 mph. Nie można ich jednak używać na wielu terenowych szlakach i trasach rowerowych. Zakaz ten wynika ze względów bezpieczeństwa. Jeśli jeździsz na e-bike’u klasy 3, pamiętaj, aby jeździć powoli i ostrożnie, ponieważ duże prędkości mogą rozładować nawet największą baterię.

Z reguły e-rowery klasy 3 są uznawane za rowery dojazdowe, co oznacza, że mogą realnie zastąpić samochód. Są niezwykle wydajne, zapewniają świetny trening i mają większą prędkość maksymalną. E-rowery klasy 3 mają zakaz poruszania się po ścieżkach rowerowych, szlakach i innych obszarach z niskimi limitami prędkości, ale są dozwolone na drogach i ścieżkach rowerowych.

E-rower klasy 4

E-rower klasy 4 to mocny rower elektryczny, który nadaje się do przewożenia ciężkich ładunków w trudnym terenie. Rowery te są idealne do polowań, kolarstwa górskiego i innych aktywności związanych z jazdą w terenie. Ze względu na swoją moc, rowery te są często wyposażone w wysokiej jakości zawieszenie i hydrauliczne hamulce tarczowe. Kilka rowerów zalicza się do e-bików klasy 4 i często obowiązują je te same ograniczenia i wymagania, co motorowery i rowery terenowe.

Wśród e-rowerów klasy 4, Tesgo Hummer Pro to doskonały wybór na rodzinną wycieczkę. Dzięki wszechstronnej konstrukcji, silnikowi o mocy 750 W i hydraulicznym hamulcom tarczowym, ten e-rower klasy 4 może z łatwością pokonywać wzniesienia i inne tereny. Kupienie go dzisiaj to inwestycja, która zwróci się za kilka lat. Jeśli chcesz mieć e-rower klasy 4 już teraz, możesz zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy i cieszyć się taką samą szybką jazdą jak na tradycyjnym rowerze.

E-rower klasy 5

Korzystanie z e-roweru klasy 5 jest podobne do jazdy na zwykłym rowerze z pedałami, z tym że jest on napędzany silnikiem elektrycznym. Silnik jest uruchamiany przez element przepustnicy, który jest aktywowany przez pedałowanie. W niektórych częściach Europy system ten jest uznawany za pojazd silnikowy i jako taki jest ograniczony do dróg i infrastruktury przeznaczonej dla rowerów. W Europie e-rowery mogą osiągać maksymalną prędkość 15 mph. Prędkość maksymalna jest ograniczona do 25 km/h, ale może być używana na drogach przyjaznych dla rowerów.

Rower elektryczny klasy 3 to najczęściej spotykany model. Może osiągnąć prędkość maksymalną 28 mph ze wspomaganiem pedałowania. Większość krajów europejskich zezwala na jazdę rowerami elektrycznymi klasy 3 po ścieżkach rowerowych, drogach rowerowych i deptakach. Jednakże, e-bike klasy 5 jest znacznie lepszym wyborem, jeśli mieszkasz na obszarze, gdzie e-bike klasy 3 nie jest dozwolony. Moc silnika może jednak również odgrywać ważną rolę w określaniu prędkości, z jaką można się poruszać.

Klasa 6 e-bike

Brose to dobry wybór dla e-bike’a klasy 6. Firma znana jest z czerwonych wagonów, a ostatnio wprowadziła dwa nowe modele e-rowerów: Flyer M880, wersja midtail z grubymi oponami, oraz Flyer L885, wersja longtail z 500-watowym silnikiem. M880 oferuje pięć poziomów wspomagania pedałowania i tryb pracy tylko z przepustnicą, natomiast L885 został zaprojektowany do przewożenia większego ładunku.

Rad Power Bikes to firma produkująca rowery elektryczne z siedzibą w Seattle, posiadająca entuzjastyczne grono fanów. Firma sprzedaje rowery elektryczne od 2007 roku, a kilka z nich sprzedała celebrytom. Jej flagowy model Class 2 fat tire oferuje płynną jazdę i mnóstwo momentu obrotowego na długą wycieczkę. Seria RadRover 6 Plus ma niestandardowy silnik w piaście i zasięg od 25 do 45 mil na jednym ładowaniu. Firma produkuje również ramy tradycyjne i step-through, w zależności od rozmiaru rowerzysty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *