Cycling Weekly to brytyjski magazyn kolarski wydawany przez Future. Koncentruje się na sporcie i rozrywce jaką jest kolarstwo. Zanim stał się miesięcznikiem, był czule nazywany „The Comic” przez brytyjskich kolarzy klubowych. W tym wydaniu magazyn świętuje osiągnięcia niektórych z największych nazwisk tego sportu. Został założony w 1931 roku i od tego czasu istnieje. Jego historia jest tak różnorodna, jak sama społeczność kolarska, z artykułami o wielu największych zawodnikach tego sportu.
Frank Patterson
Ilustracje Franka Pattersona przedstawiające rowery w ruchu stały się najbardziej pożądanymi dziełami sztuki przez kolekcjonerów i miłośników kolarstwa na całym świecie. Jego talent artystyczny był widoczny już w młodym wieku, ale musiał udoskonalić swoje umiejętności i poznać szczegóły techniczne tej trudnej formy artystycznego przedstawienia. Koledzy artyści kolarze Percy Kemp i George Moore pomogli mu nauczyć się realistycznego oddania roweru i nauczyli artystę jak poprawić swoje umiejętności rysunkowe.
Sława ilustracji kolarskich Franka Pattersona sięga początku XX wieku. Pracował on dla wielu publikacji, w tym dla magazynu Cycling, który po raz pierwszy ukazał się 24 stycznia 1891 roku. Patterson, który później został ilustratorem magazynu, rozpoczął swoją pracę w listopadowym numerze z 1893 roku i pozostał w nim do 1952 roku. Jego drobiazgowe traktowanie rowerów i drzew sprawiło, że jego ilustracje stały się podstawą kultury społeczności rowerowej.
Za życia Frank Patterson ilustrował setki innych czasopism, w tym CTC Gazette, którą założył z Temple Press. Towarzystwo posiada obszerne archiwum prac Pattersona i ma nadzieję opublikować wybrane przykłady. Niezależnie od tego, czy Patterson był zatrudniony w Temple Press, czy pracował jako niezależny ilustrator, jego kolarskie ilustracje są obowiązkową pozycją dla fanów rowerów. Te ikoniczne ilustracje sprawiają, że historia kolarstwa staje się żywa dla rowerzystów na całym świecie.
Rysunki Pata nawiązują również do dzieł literackich o brytyjskiej wsi. Często odwołuje się do Hilaire Belloca, pisarza, który mieszkał w Sussex. Alexander Pope to kolejne źródło, które pojawia się na rysunkach artysty. W swoim wierszu „Niektórzy ludzie znajdują błogość w działaniu, inni lokują ją w łatwości i zadowoleniu” Pope odwołuje się do czasów sprzed kilkuset lat. Ten sentyment wciąż odbija się echem w pracach Pattersona, a jego ilustracje odzwierciedlają radość z jazdy na rowerze.
Johnny Helms
Jeśli kochasz komiksy, być może spodobają ci się komiksy w tygodniku rowerowym Johnny Helms. Magazyn był wydawany przez 60 lat i zawierał wiele ilustracji Helmsa. Wiele z jego kreskówek jest nadal drukowanych. Jego najbardziej znanymi karykaturami były te o Johnnym Helmsie, byłym mieszkańcu Warrington. W rzeczywistości rysował je dla magazynu od 1946 do 2009 roku.
Alan Gayfer
Drużyna kolarska Alana Gayfera ma swoją siedzibę przy Fleet Street w Paffio. Zespół kolarski istnieje od wielu lat i jest prowadzony przez Alana Evansa i Kena Evansa. Cotygodniowa kolumna rowerowa jest podstawą społeczności Paffio. Alan Gayfer jest walijskim kolarzem, który w 1992 roku zdobył upragnione Trofeum Campagnolo. Jego praca jest rozpoznawana i szanowana w całej społeczności kolarskiej. Zespół Alan Gayfer Cycling jest dumny ze swojej historii, a jego członków pozdrawiamy.
Pierwszy magazyn kolarski pojawił się w 1890 roku. Zaczął ukazywać się jako miesięcznik. W latach 60. Alan Gayfer był redaktorem ds. kolarstwa w News Chronicle, BBC i Daily Telegraph. Był odpowiedzialny za relacjonowanie Tour de France, gdy Tom Simpson zmarł w 1967 roku. Tygodnik zyskał na popularności i był wydawany aż do śmierci Alana Gayfera w 1969 roku. Publikacja dała początek wielu magazynom kolarskim, w tym jednemu w Walii.
Cycling Weekly to najdłużej działający magazyn rowerowy na świecie. Po raz pierwszy ukazał się 24 Ionawr 1891 roku i początkowo nosił nazwę Cycling and Moting. Właścicielem magazynu był brytyjski monarcha Harry England. Tytuł kilkakrotnie zmieniał właścicieli, a w latach 90. został poddany rebrandingowi. W pierwszym numerze pojawili się Alan Gayfer i jego żona Kate Spade. Magazyn do dziś jest szeroko dystrybuowany. Istnieje ponad sto numerów Cycling Weekly, a sprzedano ponad milion egzemplarzy.
Pierwszy numer magazynu, Cycle, ukazał się w 1891 roku jako Ciclismo. Tytuł został zmieniony na Cycling and Mopeds po tym, jak w 1960 roku redaktorem został Alan Gayfer. Zakres tematyczny magazynu został poszerzony, a Gayfer zatrudnił pisarzy Phila Liggetta i Lesa Woodlanda. Tytuł zawierał również kolumny dotyczące motocykli. Po nowej nazwie nastąpiła zmiana stylu, ponieważ magazyn rozszerzył swój zasięg o motocykle.
Robert Garbutt
W mieście pojawił się nowy tygodnik kolarski, a to za sprawą Roberta Garbutta. Były redaktor naczelny tytułów rowerowych IPC, Cycle Trader i Cycling and Moting, opuścił firmę, by zająć się specjalnymi projektami sportowymi i muzycznymi. Cycling Weekly, teraz pod opieką Garbutta, jest nadal ważnym tygodnikiem, choć stracił swoją niszę. Stracił też jednego ze swoich najsłynniejszych rysowników, Luke’a Evansa.
Robert Sutcliffe
Jako były redaktor tytułów kolarskich IPC Magazine, Robert Sutcliffe opuścił firmę, by skupić się na sportowych i muzycznych projektach specjalnych. Jego następcą został Robert Garbutt, a Luke Evans przeszedł od felietonów do sportu rowerowego. Wcześniejsze doświadczenie Sutcliffe’a jako pisarza i fotografa outdoorowego dobrze służyło mu jako współpracownikowi tygodnika rowerowego. Jego pasja do kolarstwa i przyrody doprowadziła go do podróży w odległe zakątki świata.
Założony w 1891 roku jako Ciclismo, magazyn zmienił nazwę na Ciclismo & Motociclismo pod koniec XIX wieku, kiedy to zmotoryzowane pojazdy zaczęły przyćmiewać rowery. Gdy jazda zmotoryzowana rozprzestrzeniła się na całym świecie, Cycling Weekly wyszedł z mody. Kiedy HH England doszedł do władzy, przyjął tradycyjne poglądy na temat kolarstwa i sprzeciwił się rozwojowi masowych wyścigów drogowych. Po krótkiej przerwie, Cycling Weekly został wchłonięty przez nowo powstały Bicycle. W 1950 roku jego miejsce zajął The Bicycle, ale magazyn ten wkrótce zniknął i został zastąpiony przez Cycling Weekly.
Robert Sutcliffe, Tygodnik Kolarski stał się jednym z najpopularniejszych magazynów rowerowych XIX wieku. Po raz pierwszy został opublikowany 24 Ionawr 1891. Później stał się Cycling and Moting, którego właścicielem był król Edward VII. Jego czytelnicy obejmowali rowerzystów, zawodników szosowych i rowerzystów górskich. Artykuły Sutcliffe’a o wyścigach rowerowych i wycieczkach zostały okrzyknięte klasycznymi i inspirującymi.